RE: Pípátko na rychlost...

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Sobota Červenec 29 21:34:18 CEST 2006

Jeste jsem zapomel dodat, ze je to BlueTooth, pak jsou k dostani o neco
levnejsi USB, ale seriak nevim, to jsem nehledal.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, July 29, 2006 9:27 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Pípátko na rychlost...

Ja jsem predevcirem koupil Nokia LD-3W, podle referenci dobry, hlavne
zrejme zalezi na cipove sade, ktera nevim zpameti jak se jmenuje ale je
to ta posledni generace. Stal malinko pres 2 litry s dani. V aute pod
oknem chyta bezne 8-12 satelitu najednou a poloha sedi na jednotky
metru. Ale je spousta dalsich vyrobcu.