Jak přidat informace na DVD

Sobota Červenec 29 13:06:13 CEST 2006

Hezký den,

    omlouvám se za OT dotaz, ale už mi tu občas někdo poradil dobře
ohledně videa. Předem říkám že jsem TV FREAK prolezla co to šlo, ale nic
nenacházím.

    Jde mi o to, jak udělat "osoby a obsazení" na DVD. Příklad : V menu
kliknu na kolonku "Vedoucí" a zobrazí se mi seznam lidiček. Pak kliknu
na nějaké jméno a zobrazí se mi fotka a nějaké povídání. Viděla jsem to
na různých DVD takže to jde, ale v Neru ani v DVD Produceru to
nenacházím. Udělat to v HTML nebo PowerPointu je banální, ale jak to
přidat na DVD to netuším.

    Poradí mi někdo ? Předem děkuji.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz