Re: Oprava motherboardu - kondenzátory - komerce

Jan Naiser hw@tua.cz
Sobota Červenec 29 01:21:57 CEST 2006

> Musejí být LSR a já osobně bych takovou desku raději zahodil a asi bych
> zahodil i zdroj z toho PC. Za normálních okolností by toto nemělo nastat.
> Ty
> kondíky by mohly mít třeba v ECOMu. Tam kupuji různé LSR. Raději si jich
> objednejte více, abyste měl co vyměňovat příště.
> pyrin

Vyhazovat? To je blbost, tohle byly jedny z nejlepších desek, jaké byly na
BX440 postaveny. Jen jedna série měla vadné kondy.

Zkuste http://www.micronic.cz
(http://www.micronic.cz/info.jsp?name=horni-menu_onas), zde mi ji za 500 Kč
dali dohromady a už skoro 2 roky jede jak vítr dál. ;-)
Budete-li mít zájem mailněte jim nebo možná raději zavolejte, to je
rychlejší a domluvte se.

Honza.