VoIP co koupit?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červenec 28 09:41:39 CEST 2006

Mám Linksys RT31P2 a určitě nebrat. Dostal jsem ho od ISP. Ten debilní krám
zapomíná i nastavení proxy, aby mohla fungovat telefonní linka a nastavit tu
ludru za jiným routerem je zábava tak na týden. Dobrý by měl být třeba
Linksys WRT54GP2, má možnost alternativních firmware na bázi linuxu
(OpenWRT) a měl by fungovat mnohem líp. Případně pokud koupit Asus, tak něco
na bázi WL500g, ale to fakt nevím, jestli se vyrábí. Nebo za normální router
koupít pouze VoIP krabičku, co nemá routovací služby, pak může nastat
problém s již zmíněnou konfigurací...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death