Re: Pájení

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červenec 28 08:28:36 CEST 2006

http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=493
Neboli (ve velke zkratce):
-chytnete broucka za 1- nohy, aby neutikal (presne osadte, ja jednou
osadil o nozicku vedle, tak jsem si procvicil i odfoukavani)
-zapatlejte zbyle nohy tavidlem (staci i kalafuna, lepsi
tavidlo==jednoduzsi prace)
-vetsi kapku cinu na hrot a jedte pres vsechny nohy. Kdyz budete
sikovny, bude to bez mustku, kdyz bude cinu moc, NIC SE NEDEJE (viz
dale)
-licnou odsajte prebytky cinu (je lepsi opravdova licna napustena od
vytoby tavidlem nez jenom oplet) - tim se zbavite tech pripadnych
mustku
-opucujte zbytky tavidla (kartacek na zuby a izopropyl udela dobrou sluzbu)
-kochejte se vysledkem:)
Marek

PS: pripadne si zacnete rvat vlasy, kdyz zjistite, ze to mate obracene:)