Re: sources

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Červenec 25 21:12:47 CEST 2006

Proc (a kdo vlastne) chteji zdrojovy kod?
Pokud proto, aby se mohli podivat, co to zarizeni dela a proc to dela,
tak urcite budou chtit i srozumitelne komentare.
A pokud jen proto, ze jim to uklada nejaky predpis, nepredpoklada se ze
se v tom budou hrabat a vy se bojite, aby se k tomu nedostal nikdo treti
kdo by to mohl zneuzit, co vam brani prilozit zdrojak od neceho uplne jineho?
Popripade ten zdrojak umyslne zmrsit.