sources

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Červenec 26 11:10:01 CEST 2006

Nektere veci se spatne zkousej a je lepe si je dovodit ze zdrojaku
jaksi "teoreticky". Mel jsem napr. v programu (pro PC, ne pro MCU, ale
to je fuk) problem, ze mi prumerne jednou za 3 mesice skoncil v
deadlocku... Jak to ma nekdo chudak odzkouset? Na druhou stranu je
otazka, zda jsou ve zkusebnach dostatecne bedny na takovouto
teoretickou praci.
Marek