Re: sources

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Červenec 26 10:32:02 CEST 2006

To je vec smlouvy nebo dohody. Ja se nachazim spise na strane tech co by ty zdrojaky chteli ziskat.
Kdyz dostanu zarizeni co obsahuje jeden velkej brouk a svorkovnici a mam rozhodnout,
jestli to funguje jak ma nebo program nekde zabloudil, tak by se mi nejaka podrobna
dokumentace o programu dost hodila. A ani bych nechtel zdrojak, protoze bych tomu
stejne nerozumel, spise vyvojovy diagram.
Pamatuji se na jednani s dodavatelskou firmou, kde jsem se zeptal, zda bychom
od nich neco takoveho mohli dostavat. Odpovedeli, ze to neni jejich zvyklost.
Bohuzel jsem nebyl v pozici abych jim sdelil, ze pokud maji zajem na dalsi spolupraci,
tak od te chvile to jejich zvyklost bude.

V soucasne dobe se utajovani informaci dost rozmaha. Tusim ze posledni verze AutoCADu
umoznuje nektere casti vykresu bud uplne utajit nebo znemoznit presne odmereni nakreslenych entit.
Take jsem na jedne diskusi cetl dotaz jak v dokumentu z wordu zabranit, aby se dal text zkopirovat.