programator ATMEL...

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Středa Červenec 26 09:13:41 CEST 2006

Pavel Kadečka napsal(a):
> Bitprog je jen pro procesory s ISP? Dost velký omezení, řek bych.
> Hlavně když jeden z požadavků byl "nejlépe všechny typy obvodů atmel".
To je pravda.
Vsak jsem psal, ze programator, ktery umi "všechny typy obvodů atmel"
neexistuje.
Take biprog neumi vsechny, ale umi vetsinu tech modernich.
Pokud ma programator slouzit pri konstrukci novych zarizeni, neni uz omezeni
tak velke. Prakticky vsechny typy AT89Cxx a AT89Cxxxx uz maji ekvivalent
v ISP provedeni.
Cena biprogu v pomeru k jeho moznostem je tak mala, ze jako startovni
typ urcite poslouzi dobre.
Jinak stejna namitka IMHO plati i pro (minimalne vetsinu) programatoru z
www.mcu.cz, ktere
navrhoval Marek Sembol. Proc jste tu namitku neuplatnil uz tehdy ?

Je treba upozornit jeste na dalsi omezeni biprogu a ostatnich ISP
programatoru.
Nejdou s nimi programovat AVR procesory, ktere maji zakazany RESET (vstup).
Je to vyvazeno jednoduchosti a cenou techto programatoru.

--

Lubos Ruckl