sources

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červenec 26 00:37:25 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 26.4.2005 od Michal Krestan:

> Potreboval bych asi trochu nakopnout, jak hledat, protoze zadny
> smysluplny dotaz na google, ktery by neco takoveho nasel jsem
> nevymyslel:-(

Tak jsem se tak lehce (ne dukladne, jen lehce) koukal, no a pro Delphi
fakt nic asi neni. Ono to je pro Delphi neobvykla ochrana, tam se to
proste zkompiluje a pocita se s tim, ze kdyz nekomu das zdrojak, tak
mu ho davas proto, ze mu ho chces dat, a kdyz mu ho nechces dat, tak
das EXE nebo DCU.

Jinak hesla pro tohle hledej treba jako "scrambler", napriklad HTML
scrambler, ASP scrambler, pripadne "obfuscator", napriklad asp
obfuscator, .net obfuscator, nebo treba source code protection apod.
Urcite neco najdes pro ty skripty, pro .net take, ale pro Delphi
nevim...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem