SRAM pro ATmega128

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Červenec 25 17:33:03 CEST 2006

To nie je len pamat samotna, ale aj address latch. Teda 52.5ns nie je
ziadna nenormalna rychlost aj na nejake obycajne HC573, ale nanosekunda
k nanosekunde...
Treba si zobrat tie grafy zo vsetkych troch datasheetov (jednocip,
pamat, latch) a pokusit sa najst najhorsi mozny pripad, k tomu si
pozriet konkretne casy a vsjo jasno... :-)

wek