SRAM pro ATmega128

Kalina Miroslav Miroslav.Kalina@pvt.cz
Úterý Červenec 25 16:20:11 CEST 2006

            Měl bych jeden dotaz:

            Dají se k procesoru ATMega128, který běží na 16MHz připojit 70ns SRAM paměti nebo je potřeba použít 55ns paměti ?

            Čučel jsem dlouho do datasheetu toho procesoru, myslím že i na správný tabulky a grafy, ale nějak jsem to z nich nepochopil.

            Píšou tam i o nějakých jakoby WAIT-stavech (rád bych se jim vyhnul), že se tam přidávají pro pomalejší paměti, ale stejně z toho nejsem moudrý...

            Neposlal by mi někdo jednoduchou tabulku, kde by to bylo jasně vidět ?

Něco typu :

100ns SRAM do frekvence XXX MHz

 70ns SRAM do frekvence YYY MHz

 55ns SRAM do frekvence ZZZ MHz