funkcny kod na ibutton ds1990 a PIC 16F84A

iko iko@kamarad.cz
Úterý Červenec 25 11:56:12 CEST 2006

zdravim vospolok,

nema nahodou niekto doma funkcny kod v asm na citanie kodu buttona
ds1990 do pic16f84? uz nad tym sedim 2 tyzdne a stale mi to nechce
chodit. najprv som to riesil cez 3 droty (vstup, vystup, zem; koli tomu,
ze musim mat vypnute pull-up rezistory na RB). nechce mi to chodit, tak
ze si skusim najprv klasicky cez 2 droty. nejaky kod som stiahol zo
siete, upravil delay funkcie aby sedeli na 4MHz casovanie, aj sa to javi
ze to cita, po resete sa kluc ohlasi, precita kod, navratova hodnota
vrati 1 (v poriadku precitane), potom to zapisem do EEPROMky, precitam v
citacke a vzdy mi precita 00 00 00 00 00 00 00 D1.

bol by som vdacny za urcite funkcny kod na precitanie toho kodu. s PICmi
len zacinam.

dakujem,
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises