nabijecka 9V + 9V akumulator ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Červenec 25 11:03:15 CEST 2006

prave do ni zkousim nacpat nejakej proud, podle toho popisu v GME. ted jedu 200mA(max600mA) pri 7,69V a I stale klesa a U roste, uvidime.
teplotu kontroluju rukou, je zatim studena.
bud prezije, nebo jde do kose :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Dusan Dolezal
Sent: Tuesday, July 25, 2006 10:49 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: nabijecka 9V + 9V akumulator ?

No kdyz mrknete treba na http://www.belza.cz/charge/liion1.htm, tak podle toho prvniho grafu se na tech 7.3V dostanete uz nekde kolem 50% vybiti, co je celkem na houby. To uz je myslim fakt lepsi poridit nejakou NiMH s polovicni kapacitou, vyjde to nastejno, snad jedine to samovybijeni bude u ni horsi. Omlouvam se ze jsem vas na tu Li-ion vubec navedl, ale ja to zahlidl jenom nekde v inzeratu, ze to bude takto nepouzitelne mne nenapadlo (i kdyz mohlo).

Dusan Dolezal