nabijecka 9V + 9V akumulator ?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Červenec 25 10:49:25 CEST 2006

No kdyz mrknete treba na http://www.belza.cz/charge/liion1.htm, tak podle
toho prvniho grafu se na tech 7.3V dostanete uz nekde kolem 50% vybiti, co
je celkem na houby. To uz je myslim fakt lepsi poridit nejakou NiMH s
polovicni kapacitou, vyjde to nastejno, snad jedine to samovybijeni bude u
ni horsi. Omlouvam se ze jsem vas na tu Li-ion vubec navedl, ale ja to
zahlidl jenom nekde v inzeratu, ze to bude takto nepouzitelne mne nenapadlo
(i kdyz mohlo).

Dusan Dolezal