OT - Barva na radiatory.

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pondělí Červenec 24 18:02:06 CEST 2006

Hello Václav,

Jasně.  Jak  jsem  psal,  jeden  kartón za radiátor, druhý pod něj, na
koberec,  a  okolo  tak 1m pruh igelitu. On právě říkal, že vzduchovou
pistolí  by  to  nastříkat  nešlo,  že  ta  to rozpráší všude. Ale tou
elektrickou neudělal bordel opravdu nikde.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic