PATEK: USB lampicka

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 24 16:08:03 CEST 2006

2006/7/24, Novotný Pavel <novotny.pp@atlas.cz>:
> Nutně tomu tak nemusí byt,
> a) nekdy jsou naklady na dopravu do ciny vetsi nez efekt z reklamace a tak
> se to proste odepise
Což mě jako zákazníka nezajímá, buďto mi vymění kus za kus nebo vrátí
peníze (po třetí reklamaci).

> b) některi výrobci při objednávce 100ks přibalí 5ks  a vy je pak s reklamaci
> neobtezujete
Nojo, ale co je to platný, když výrobce do všech 105ks dal odpory 4R7
místo 47R ;-)

> c) nekdy to proste koupite tak, ze ani vy (mysleno ten kdo to dovezl) s
> reklamaci nepocitate,  pripadne ztraty mate zahrnuty v cene.
Což mě z pozice zákazníka zase nezajímá.

> Jen tak mimochodem, nakupni cena te USB svitilny ala Dicota (v CR přes
> 250Kc)je cca 1$ pri odberu (5000ks), prisla mi na to z ciny nabidka.
Pokud bude všech 5000ks mít stejnou vadu, tak už se myslím vyplatí
poslat to výrobci zpět. Nebo se domluvit nějak jinak - výrobce si
spočítá, že ho třeba vyjde levnějc dodat nových 5000ks se správným
odporem než ho v každý lampičce vyměňovat (pokud je lampička vůbec
rozebíratelná ;))

P.K.