cnc_driver_ BiStep

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Červenec 23 20:38:41 CEST 2006

Prichy napsal(a):
> tak motory jsou
>
> 2*PH2610-01B
> 6V 1,88A   (hodila by se mi i ta 1/4A co byla v puvodnim zapojeni)
> jednou PK 268-02B 2A 2,25ohm

No to je uz docela dost 6V - bezne ty lepsi motory mivaji okolo
1-1.5ohmu na vinuti pri proudech 1.5-3A.
Ty Vase musi mit zakonite vyssi indukcnost a pomaleji se budi.

> jine info bohuzel nemam (mozna pres tyden naleznu ten car
> papiru s rozsypanou ryzi a neco z toho vyctu)
>
> vsechny motory jsou 6-ti dratove (coz by melo umoznovat
> bipolarni rizeni... zkousel jste i takto seriove zapojene motory??)

Ano tyhle motory mam na frezce (tedy jeden) byvaji oznacovany jako
hybridni - funguji OK. Navic v pripade Bistepu by mely jit zapojit
paralelne - spspojite kraje vinuti.

> PS: dekuji za nabidku zapujceni....nejprve bych sehnal vhodne
> trafo/zdroj a pak by se videlo dal

Necham to na Vas.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info