Nahrada za BD879 a BD880

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Červenec 23 19:44:01 CEST 2006

Kdepak, GES dava bez postovneho az od 500 nahoru. Oni maji v
podminkach nejake podlimitni mnozstvi a kdyz neobjednas min. 500
(podlimitni mnozstvi), tak ti jen tak pripocitaji cca 100Kc pro nic,
za nic a K tomu jeste postovne, balne (jako ma GME)... Takze z
objedvanky za 300kc se celkova cena vysplha skoro na 500 (u GME cca
400).

------
"Zákazníkům zásilkové služby GES-ELECTRONICS, a.s. nejsou účtovány
žádné náklady na balení, dopravu ani pojistné, pokud je celková cena
zakázky vyšší než stanovený limit. Pro ČR je limit stanoven ve výši
500Kč včetně DPH. Pokud cena zakázky stanovený limit nepřekročí
(podlimitní zakázka), účtuje GES-ELECTRONICS, a.s. expediční náklady
individuálně podle země dodání. Pro ČR je to ve výši 100Kč včetně DPH.
Zboží je zákazníkům dodáváno smluvními expresními přepravci nebo
poštou. Po dohodě si zákazník může zboží převzít osobně. Zboží s
místem určení mimo území ČR je dodáváno vždy na základě dohody se
zákazníkem."