cnc_driver_ BiStep

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Červenec 23 18:57:45 CEST 2006

Hmm, to je jasne...

Nechci pusobit dojmem nevericiho Tomase, ale
moje motory, byt na o rad nizsich otacka take nezastavim
rukou, ovsem kdyz frezuju, tak se projevuje to,
ze motor ztrati nebo naopak prekrokuje.
Nejprve jsem nemohl prijit na to, proc to je
a mel pochybnosti o ridicim programu v PC,
ale kdyz si naznacim nulovy bod a pak necham jezdit frezu
bez zatizeni nad materialem, tak se zavada neprojevuje.
Kdyz ovsem frezuju, projevuje se zavada....motor prekrokuje
a nulovy bod po najeti zpet nesedi.....doufam, ze se vyjadruji
srozumitelne.

chyba je napr 2mm po "pribirani materialu"
(ci palalel finishingu) 0,1mm na draze cca 10cm
a 10cm sirky (tzn. ze freza prejede ze strany na stranu
1000krat pod draze 100m)
chyba je vzdy dle toceni frezy....

Proto se ptam, jestli to nekdo zkousel v praci...
neztraceni kroku se dle me da overit jen takto.

Prichy

PS: je mozno si postavit driver sam (s vasimi soucastkami,
neb LMD nebudu nikde shanet :-) ) a osadit na novy FW??
(tzn bez opto (tuto desku uz mam) a s 24V trafem by mi mel
stacit i 7805)
(rovnou se priznam, ze hledam nejlevnejsi variantu..
....bohuzel :-/ )