cnc_driver_ BiStep

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červenec 23 17:00:43 CEST 2006

Byla to Proma, www.promacz.cz. Nabizeli kompletni set pro triosou
frezku, krokace, pohony, neprime odmerovani, PC, software i kabely, ze
to stacilo jen osadit na vhodnou frezku. Take nabizeli sve minifrezky
v CNC uprave, myslim, ze na objednavku i s kulickovymi srouby. Ale uz
si to moc nepamatuju, na podzim jsem tady o tom referoval, urcite to
bude nekde v archivu.

Ales Prochaska