cnc_driver_ BiStep

Z.Kobylka zdeko@seznam.cz
Neděle Červenec 23 10:38:47 CEST 2006

Odpoved je jednoducha, ja je pouze odzkousel na stole, protoze mi chybí
mechanika.
Z.Kobylka

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 23, 2006 9:07 AM
Subject: Re: cnc_driver_ BiStep

Prichy napsal(a):
> Jake mate zkusenosti s puvodni verzi?

Panu Kobylkovi jsme procesor zdarma vymenili (pokud vim mel zakoupen jen
jeden driver - ale mozna se pletu - prodej jde mimo mne).

Pokud ma postavene nejake svoje verze tak jsem mu psal privatne, ze se
nejak domluvime.

Jinak budu rad pokud sem p.Kobylka napise jaky je rozdil pred a po
oprave. :-) Nechapu, ze to nikomu nevadilo z tech co provozovali Picstep
  - dle autora stovky lidi na celem svete. Zrejme nemaji lide takove
naroky. :-(

--
RadekCX - http://www.cncnet.info