cnc_driver_ BiStep

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Červenec 23 10:11:06 CEST 2006

Prichy napsal(a):

> Jak jste to testoval?
> Jo. a klidne muzete napsat informace typu napr.
> "tocim" 300rpm s momentem x, s motory y

Jen pro ilustraci mam zde video (jen z fotaku), ktere jsem porizoval
kvuli prave dokoncenemu zarizeni s nazvem D-pot. To je manualni ovladac
driveru krokace s tim, ze se mi tam veslo jeste ovladani modelarskeho
serva (funkce se prepne jumperem).
D-pot je jiz na prirezech a finalni verze je nafocena zde:
http://www.cncnet.info/gallery.php?modul=gallery&akce=galerie_ukaz&galerie_id=15
Behem dneska dopisu clanek a zverejnim to.

Na tomto videu je moje stara verze driveru (i stary FW) a je videt ze se
to netoci rozhodne 60rpm. Ta nova verze je jeste o tridu lepsi.

Zde je link na to video:
http://www.cncnet.info/storage/cncpotak.avi

Ale setrete me. Mam ven jen 128kbps linku a to video ma 5MB. Jakmile se
to zacne hltit budu to muset smazat.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info