cnc_driver_ BiStep

Z.Kobylka zdeko@seznam.cz
Neděle Červenec 23 06:39:27 CEST 2006

Mám postaveny 3ks, bude možno zakoupita aktualní verzi? Za ?
Díky
Z.Kobylka

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 22, 2006 11:10 PM
Subject: Re: cnc_driver_ BiStep

Prichy napsal(a):
> OK, tak to si pockam.
>
> Jestli jsem to dobre pochopil, jde o to, ze nedosahujete
> stejnych rychlosti na obe strany....a zkousel jste
> i "stary" FW a jine "kousky".....takze chyba bude na
> strane LM.....
>
> Nekoukal jsem to DS....ale dle vasich slov, tak pokud
> to tak je, je to chyba neodstranitelna??
>
> Prichy

Ne cekat nemusite, ja jsem tu chybu nasel a napsal jsem FW tak, ze se
neprojevuje.

Stalo me to tri tydny hledani - nemluvila se mnou kvuli tomu ani
manzelka. :-)

Verze driveru Bistep proste funguje na obe strany stejne dobre. Proto se
  "amici" vztekaji, ze jim to nechci rict. Nekteri ani nevedeli a nevi,
ze tam ta chyba je.

Nez jsem to poslal na CNCzonu psal jsem autorovi Picstepu 2x mail, ani
na jeden nereagoval (pry nema cas vsechno cist), takze rozhodne mam
svedomi ciste.

Jinak aby nedoslo k mylce, FW pro Bistep je uplne napsany nove a nema
nic spolecneho ani s FW originalniho PicStepu a nema nic spolecneho ani
s FW uverejnem v clanku na mem webu kde jsou ke stazeni zdrojaky k te
verzi co jsem prepsal v prvni fazi. Bohuzel tam jsem udelal chybu jako
vsichni. :-(

Novy FW je temer 2x vetsi nez puvodni a je take vyrazne rychlejsi.

Jeste nez jsem na to prisel prodali jsme dva prvni kusy driveru - temto
kupcum jsme poslali zdarma nove procesory, takze u nikoho by se nemela
vyskytovat zadna spatna verze.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info