Nemate zkusenosti s mericem energie ADE7758?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 22 12:19:51 CEST 2006

Pokud si spravne pamatuji tak 58 se od 54 lisi predevsim tim, ze ma registry
pro jednotlive faze, kdezto 54 pouze pro sumu energii spolecnou pro vsechny
faze.
Lze-li 58 pouzit jako tri nezavisle meraky na jedne fazi to si netroufnu
odhadnout.

Prave pracuji s ADE7754, postavil jsem si na nej zkusebni desku (podle
schematu EV boardu) a obvod uspesne komunikuje se softwarem od AD i
kalibrace lze provest, je to celkem jednoduche. Na sit jsem ho zatim
nepripojil, cekam na optocleny. Myslim si ze jako meric pro 3 zarizeni
na spolecne fazi by ADE7754 sel pouzit, ale bude vam v tom pripade
nahrazovat poze AD prevodnik, nebudete moct pouzit vypocitane hodnoty v
registrech. U ADE7758 nevim.

Tosa