Kam na kvalitni odpory pro vysoka napeti ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Červenec 21 22:57:15 CEST 2006

Do mericiho odporoveho delice pracujiciho na napeti ~500V potrebuji  co nejkvalitnejsi odpory , jde mi predevsim o zivotnist, ale nepohrdnu ani lepsim TCR.
Kam chodite na kvalitni odpory v radu MOhmu, obecne lepsi odpory nez klasicka bizuterie z GME a podobne?

Jde mi o lokalniho dodavatele schopneho dodat par ks ne o odkaz na Vishay. :-)

Kdyz uz jsme u odporu, pokud mam odpor rekneme 1M , na kterem je napeti 300V a nahradim ho dvema odpory rekneme 300 a 700 ohmu, je lepsi je dat v poradi  + 700 300 - nebo obracene , ci je to proste jedno?

Dekuji