OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červenec 21 19:02:16 CEST 2006

Castecne se to da, ale je to dost pakarna to programovat. Jedno z
reseni je udelat jakesi pseudoparalelni zpracovani ulohy na jednom
procesoru, napriklad ze kazda promenna je dvojmo (trojmo, ...), kazdy
podprogram dvojmo na ruznych adresach, akcni clen je spinan dvema
(tremi, ...) relatky ktera musi byt sepnuta soucasne, kazde ovladane
jinym vystupem a jinym podprogramem na zaklade hodnoty promenne lezici
na jine adrese, je pouzita pridavna fyzicka kontrola povolenych adres
atd.

Ales Prochaska