Argon misto dusiku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červenec 21 17:28:03 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 21.7.2006 od Libor Kavan:

> Beru dusik od Linde ( mam je par metru od firmy) a pronajem flasky
> (mala) stoji asi 7.50 denne, ale da se zaplatit na rok ( i vic) a
> pak to prijde nekde na polovinu.

Jo a pak tam maji nejake priplatky za to, kdyz ti obsah dlouho vydrzi
a malo ji tam otacis, takze to pak vyjde pekne draho. Proste ty asi 3
litry rocne (ted se nekoukam do ceniku) za to, ze jim budu skladovat
jejich flasku u sebe doma, se mi jim nechce moc davat. Proto jsem si
rikal, ze mozna koupit tu flasticku Argonu by mohlo byt mozna
zajimave. Akorat jsem se nekoukal, kolik stala.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz