Re: OT: Profi Kutil - Technický bazar

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 20 19:20:05 CEST 2006

Pred lety, kdyz jeste meli lidi veci nakoupene za hubicku z rusenych
fabrik nebo je meli z bolsevickych dob nasyslene doma, tak to byval
naprosto fantasticky bazar. Koupil jsem tam napriklad kompletni sadu
valcovych kalibru zhruba za 1/100 soucasne ceny a mnoho jineho. Ted uz
to neni nic moc, zajimave veci jsou davno pryc a nove tam nikdo
nenosi. Maji tam obrabeci stroje, nastroje, meridla, vsechno vetsinou
hodne jete, a ruznou vsehochut. Ukrajinsti delnici si tam chodi za 5
Kc kupovat kladiva.

Trochu podobny bazar, snad primo jejich pobocka, je v Praze na
Bertramce, vchod je z hlavni u tramvajove zastavky. Sortiment podobny
az na vetsi stroje.

V obou pripadech plati, ze tam muze nakupovat jen ten kdo si dokaze na
miste overit kvalitu tech veci a dobre zna aktualni ceny.

Ales Prochaska