Protivaha anteny

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Čtvrtek Červenec 20 15:07:29 CEST 2006

Ona ta GL říká v podstate ze toto pasmo mohu vyuzit bez povoleni. Je tam
taky omezeni na pouziti uvnitr budov.
Odolnost proti ruseni je dana jednak kvalitou prijimace, je tam uzkopasmovy
vstup,druhak vlastnim zabezpecenim telemetrickeho prenosu. Vzhledem k
charakteru prenaseneho signalu a prenasenych dat to není nijak rychle a tak
tam je dost prostoru pro datove zabezpeceni. Fukuda pouziva odstup kanalu 25
kHz, doporucuje mezi dvema vysilaci odstup tri kanaly, ale zkousel jsem
kdysi pro svoje poteseni nastavit pet vysilacu vedle sebe po kanalu a
nerusilo se to.
Mam taky zkuenost, ze to nerusi ani blizky radiodispecink nemocnice, ale
nevim, na jakem kmitoctu jedou.
Ještě zduraznuju ze takovato zarizeni pripojena na pacienta (zjednodusene
receno) museji projit pro schvaleni velice tvrdymi testy a urcite se zkousi
i prenos v podminkach silneho ruseni. Mimochodem, odkud jste, ze bych Vam
nekdy predvedl cely systém v provozu.

VV