Protivaha anteny

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 20 13:53:05 CEST 2006

Pane Volaku,

vzdyt obe narizeni si neodporuji, jedno rika, ze tam _muzete_
provozovat telemetricka zarizeni na 10mW, druhe rika, ze radioamateri
tam mohou provozovat xy W. Dokonce to ma i logiku, u tech (kilo)wattu
je kvalifikovana obsluha, u toho miliwattu treba jen nemocnicni
sestricka.

Takze to bude, bohuzel pro Vas, tak, jak Vam tu vsichni rikaji.

MP