Protivaha anteny

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Čtvrtek Červenec 20 12:28:28 CEST 2006

Pane kolego, podle generalni licence GL_30/R/2000, priloha 1, vydane CTU je
vyhrazene pasmo 433,050 - 434,790 mozne pouzit pouze pro prenos dat  a
telemtrii s vykonem max 10mW ERP, klic pomer max 10%.
Ja ale neresim, jestli me tam něco rusi nebo ne, ale jestli ma vyznam pouzit
další protivahu nebo jestli jako protivaha staci opleteni koaxu.
VV