Protivaha anteny

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Čtvrtek Červenec 20 10:54:55 CEST 2006

Ovšem, viz moje nasledujici odpoved, v nasem vysilaci (Fukuda Denshi) je
taky cca 1000 soucastek, pohoda hledat zavadu :-)), za cca deset let jsem se
nesetkal s tim, ze by něco rusilo a deformovalo krivku EKG a data, prakticky
pouze pokud bych omylem naladil dva vysilace na stejny kanal, ale to lze
poznat.

Vladimir