Protivaha anteny

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Čtvrtek Červenec 20 10:51:20 CEST 2006

Na to narazite kdekoli, vetsina vyrobcu telemetrickych systemu monitorovani
pacientu pouziva pasmo 433 MHz. Je pouzite pasmo vyhrazene GL CTU pro prenos
dat pro tyto ucely. Prenos dat je dobře zabezpeceny, jako modulace je
pouzita FSKK, každý vysilac je naladen na jiny kanal, nerusi to ani pokud
pacient telefonuje z mobilu, nerusi to ani vf chirurgie. On je také omezeny
prostor, kde se pacienti pohybuji a tam zas tak mnoho amateru nevysila.
Abych ještě upresnil, není to zadna home made, my ten systém co dodavame
konkretne mame od Japoncu,  vyrobek je schvaleny jako zdravotnicky
prostredek a to znamena krome el. bezpecnosti a EMC mnoho dalsich testu, nez
je mozne vydat prohlaseni o shode, mimo jiné vyrobce musí mit certifikat o
rizeni jakosti vyroby podle ISO 9001 atd.

Vladimir