Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Červenec 20 10:12:08 CEST 2006

nene je to ujete i pro me a to mam 26 :) jsou to silene kraviny . Me
dostavaji uz jen lidi, kteri maj kazdy mesic za 15K novy mobil ktery umi kde
co za chvilku v nem bude zabudovany i kartacek na zuby a multifunkcni
svycarsky nuz .

Mimochodem vcera jsem mel jako kulisu zapnute bananove rybicky a tam nejaky
host vykladal a ted nebudu presny , ze vyhral nebo dostal nejakou ultra
hyper moderni lednicku za spoustu penez a ta lednicka vecer kdyz sel do
lednice anglicky rvala , ze tam leze a nema uz co jist a nakonec se zamkla .
Tak si koupil maloou calexku kam ty veci preskladal :)
A vo tom to je ze :)
Nakonec vsichno zblbnem.

snehulak