OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 20 08:00:21 CEST 2006

Jaka je uroven ruseni ve vzduchu nutna pro rozhozeni CPU? (Ne po napajeni)
Ty nase jednocipy budou asi v pohode, ale co takove PC s malym napetim,
dynamickou pameti?
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 5:09 PM
Subject: Re: OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Cituji: "dobre napisany soft na MCU odolny voci ruseniu" mi prosim fakt
vysvetlete.

Kazdy soft musi pocitat se vsemi moznymi stavy, takze tohle neni nic
zvlastniho, ale to je proste bezne osetreni vsech provoznich a
mimoradnych stavu, treba na vstupech. V tomto pripade neni o cem psat.

Pokud by slo o chyby, ktere udela MCU proto, ze ruseni se rovna skoro
bource, tak to jako podchytite nejakym jeho softem, fakt jo ???

No ted jsem fakt zvedavej, co tim (nahore citovano v uvozovkach) autor
myslel !?

--
Jiri Bezstarosti