OT: Pracka v coudu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 19 11:27:33 CEST 2006

To je ale blbost - ta pracka co mame ma mechanicky radic jako stara
tatramatka a ma 1000rpm na zdimani a take neskace po koupelne.

Takze to rozvrstveni pradla zvladne i ten mechanicky radic.

Co jsem koukal tak je celej figl v regulatoru motoru pracky - je na nej
napojene cidlo vibraci a tachodynamo na motoru pracky. Celej regl je rizeny
nejakou Motorolou v DIL28. Osobne si myslim, ze radic jen rekne regulatoru
ted zdimej a zapne cerpadlo a o vic se nestara. Stejne tak pri prani - radic
ji rekne ted pereme a regulator s tim otoci dvakrat doleva - dvakrat doprava
a pak pocka a to porad dokola.

Byl bych rad kdyby mi to nekdo vyvratil (treba mel nejakou 8 let starou
indesitku rozbrenou), protoze pokud je to takhle tak by celej radic byl
opravdu jednoduche zarizeni.

Jo a hadejte jakej rozdil byl mezi nasi prackou na 1000rpm a prackou na 800
a 1200rpm. A modri jiz vedi - ano nekolik propojek na regulatoru motoru -
dokonce je tam i navod jak to naswitchovat. :-))

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824