OT: Pracka v coudu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Červenec 19 11:19:31 CEST 2006

> To je sice hezke, ale ted napiste kolik stala a zda se ten
> rozdil ma sanci
> vratit na usporene energii a vode.

Takhle to vubec neresim. Odejde 14 let stara pracka, tak koupim novou na
soucasne urovni a ocekavam (a verim tomu, ze se ocekavani vyplni), ze zas 14
let bude slouzit.

> Jinak jsem presvedcen, ze veskere ficury jsou jen kecy
> vyrobcu stejne jako
> tablety N v 1 do mycek kde N je rostouci rada v case shora neomezena.

Vzdy se venuju vyberu takovych vyrobku pomerne dost dlouho a do hloubky a
samozrejme umim rozlisit hrube reklamni kecy (viz napriklad ten primy nahon
bubnu, ktery jsem ted nedavno taky nekde videl a neveril jsem vlastnim ocim,
jak dokazou lidi krmit) a vyvoj technologie.

BTW v nekterem z nedavnych Elektoru byl dlouhy rozhovor s nejakou nemeckou
bilozbozovou firmou (snad Miele nebo neco relativne draheho) o technologii a
zpusobu jejich vyvoje a bylo to velmi zajimave cteni.

> Sice to hezky vypada, ze se to chytre vrti, ale ono by se to
> pradlo vypralo
> i v tej starej pracce stejne.

Neni pravda. Konecne vidim, jak vypada skutecne vyprane pradlo, konecne o
pracce v panelakovem byte nevim, a to ani v noci, konecne pred odjezdem nekam
vidime, jak dlouho se jeste bude cekat na dokonceni prani, aby se pradlo dalo
povesit pred odjezdem atd. atd....

Proste ty firmy 14 let makaly na vyvoji tak, jak je konkurencni boj tlacil a
je to na tom znat. Zijeme v roce 2006, tak nechci prat na valse, i kdyz by to
jiste taky slo, a mozna po nekolikadennim beleni pradla na slunicku za
pouziti modridla (jeste pamatuju babicku, jak to delala) by ve vysledku bylo
opticky jeste belejsi nez z pracky.

Jakub Serych