OT: Pracka v coudu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 19 10:50:47 CEST 2006

> V tom mate pravdu. Na druhou stranu, kdyz jsme si asi pred
> pul rokem koupili po odesle 14tilete pracce Gorenje noveho
> Siemense, sed jsem si k tomu jak k televizi a koukal na
> prvnich nekolik prani jak malej Jarda.
>
> Co logika s bubnem pri beznem prani dela je uplne
> neuveritelne. Ta pracka se netoci normalne na jednu,
> zastavit, na druhou, ale de fakto cuka bubnem obema smery a
> vsemi moznymi rychlostmi. Zajistuje tak dokonale promichavani
> pradla v naprostem minimu vody (taky ma polovicni spotrebu
> vody proti te stare).

To je sice hezke, ale ted napiste kolik stala a zda se ten rozdil ma sanci
vratit na usporene energii a vode.

Jinak jsem presvedcen, ze veskere ficury jsou jen kecy vyrobcu stejne jako
tablety N v 1 do mycek kde N je rostouci rada v case shora neomezena.

Sice to hezky vypada, ze se to chytre vrti, ale ono by se to pradlo vypralo
i v tej starej pracce stejne.

Vcera jsem si prosel nekolik obchodu abych vedel co je k mani v pripade ze
oprava nebude uspesna a zaujal me reklamni poutac na pracky LG kde bazmek
cca 60x60x40cm demonstroval vyhody noveho pohonu pracek LG kde nahradili
bezny motor s remenici a remenem motorem ve stylu motoru v CDROMce primo na
bubnu kde neni treba prevod. Chapal bych kdyby ten bazmek vyzvednul vyhodu
toho ze usetrili remen a misto kolem bubnu. Ale misto toho se tam vrti dve
makety bubnu pracky s vyse popsanou konstrukci a jeden klasickej. S tim ze
dole je u kazdeho provedeni reprak a "spektralni analyzer" a predvadeji jak
se ten starej buben silene trese a skace. To ze se trese proto, ze
samozrejme ten buben u klasickeho provedeni zamerne nevyvazili je jaksi
jedno - nebot neni duvod aby se neco klepalo kdyz motor a prevod je soucasti
celeho mechanismu a az cela tato sestava je ulozena na tlumicich.

Nicmene je to masaz pro verejnost - mama rekne - ty hele to je pravda nam ta
pracka tak mlati to si priste koupime tuhle novou - a uz nejak neresi ze
misto 5kg pradla tam cpe 8kg a buben je tak nacpanej ze neni mozne
rozvrstveni pradla.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz