OT: Pracka v coudu

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Středa Červenec 19 07:48:42 CEST 2006

No nevyznam sa v loziskach boli to obyc loziska z kovovym uzavrenim - takze
asi z trvalou naplnou - ale ako nove mali 0,2 mm volu (vyrobca SKF) Ak je
Vas motor dobry potom mate stastie

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 7:43 AM
Subject: RE: OT: Pracka v coudu

Ja jsem to psal, ze jsem cekal ze budou v haji uhliky, vinuti a loziska.

Myslim, ze s motorama a mechanikou mam dost zkusenosti, ze si dovolim rict,
ze ten motor je ve vyborne kondici. Zadny vydreny komutator, zadny prach z
uhliku, nevyhrate vinuti a loziska po sundani uhliku bezi jak vino bez vule.
Cekal jsem to za tech osm let co pracku mame, ze to bude tragedie.

S temi lozisky co pisete to nejak nechapu. Kulickova loziska enjsou z
principu samomazne (tedy ve smyslu ze materialy jsou zvolene tak aby
eliminovaly treni) a je treba jej bud mazat a nebo se voli provedeni ZZ nebo
RS s dozivotni tukovou naplni.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz