OT: Pracka v coudu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 19 07:14:17 CEST 2006

No ja mel na mysli nahradu klasickeho cvakaciho programatoru - tam snad RTOS
neni ne? Je fakt ze naposledy jsem videl programator v Tatramatce, ale
nemyslim, ze zde bude neco jineho.

Navic me vubec nezajima nejake ficury jako fuzzy logic apod. - pere se u nas
vzdycky jen plna pracka a z 99% jen jeden program.

Kdyz jsem to promyslel do dusledku tak by stacilo ten muj programator
napojit na domaci server a programy na prani si muzu sestavovat pekne v
klidu treba ve Visual Basicu. MCUcko bude delat jen prostrednika mezi
prikazy protokolu a ridicim SW. Nakonec nic nebrani to mit ovladane i pres
web. Je to jen par radek v PHP. :-)

Chtelo by to jen sehnat nejakej servisni manual. Ulehcilo by to zjistovani
co kterej drat je a co tim italsky soudruh myslel.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824