Re: Cyklocomputer s výškoměrem

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Červenec 18 22:56:13 CEST 2006

jk> Kuja to je dost,  nicmene pro okamzite mereni zdolaneho
jk> prevyseni/klesani  bude snad cyklocomputer k pouziti :-)

Samozrejme, ze ten vyskomer bude fungovat. V priebehu dna, ak nedojde
k nejakej mimoriadne dramatickej zmene pocasia sa to pohne mozno o par
metrov. Chcel si vediet mozne zmeny, tak som uviedol zhruba hranicne
hodnoty.
Pozri, predpokladam, ze na tury budes vyrazat vacsinou z domu. Tak
potom staci mrknut na vyskomer doma, kde poznas spravnu vysku. Hned
uvidis odchylku. Este to mozes skontrolovat pri navrate, aby si zhruba
odhadol zmenu v case. Nebude to take dramaticke.

Pouzivam barometricky vyskomer pri lietani a mnohokrat nan len mrknem
ockom a poviem si, ze tych 5 metrov, co ukazuje mimo mi nevadi. :-)
IK