Vyplnenie v Eagle

joo@kie.sk joo@kie.sk
Úterý Červenec 18 20:46:06 CEST 2006

     Ahoj!

Diky, obe odpovede sa zdaju super, len sa mi z nich zda, ze to funguje len ked
sa plosak navrhuje pomocou auto-roureru, ktory ja nepouzivam, lebo sa mi
nepacia jeho vysledky... Stale to robi nejako divne a potom este aj tak nevie
nejake prepoje umiestnit, a to aj na plosakoch, ktore ja nakreslim v Eagle
rucne a vpohode.

Alebo sa mylim a ide to aj pri rucnom routovani signalov? PCB kreslim bez schemy
nakreslenej v Eagle....

Joookie

-------
-------