Update stranky DDS generatora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červenec 18 15:42:40 CEST 2006

Zdravim,

updatol som stranku DDS generatora www.cern.ch/dvaluch/DDS:
- do sekcie software je pridana aktualna verzia firmware, ktora ma
opravene niektore bugy. Mimo ine uz (zatial sice nie na 100%)  funguje
komparator, takze z generatora lezie uz aj digital vystupny signal s
riaditelnou striedou
- do sekcie merania su pridane merania vystupneho signalu z DDS cipu a z
celeho pristroja (toto je zaujimave skor z pedagogickych dovodov, aby
bolo vidiet ako to funguje)
- do sekcie merania su pridane merania signalu z digitalneho vystupu. Su
tam zachytene pripady minimalne a maximalne nastavitelnej striedy.
Regulacia striedy este ale nefunguje uplne spravne (nutna korekcia
firmware). Vysledky by mali byt lepsie. Celkom ma prekvapilo ze 74ACT00
dokaze este stale bezat na 99MHz a generuje ca. 3ns pulzy.

Co sa tyka software este stale nie je fixnuty problem s pretecenim ked
sa zada frekvencia nad 100MHz, takze nad 100MHz to zatial nefunguje
vobec :-) Chcem poprosit ludi co si generator uz postavili aby sa s tym
trochu pohrali a dali vediet co este nefunguje :-)

b.