o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Úterý Červenec 18 13:32:25 CEST 2006

Také ne, některé firmy jsou rozumné. Dostal se ke mně jednou notebook s WinXP a dotyčný neměl práva Administrátor, jen
User(uživatel), no a štvalo ho, že si nic nemůže doinstalovat a "pokusničit", ale samozřejmě, že Admin toho podniku mu tam všechny
potřebné programy nahrál a vše mu pro práci fungovalo. Proč to píši, životnost tohoto operačního systému se takto řádně zvyšuje, až
na roky. No a na pracovním počítači mám pracovat a né řekněme stahovat z Internetu programy a "pokusničit". To, že doma nebo v práci
každý maká s právy jako Administrátor a rozhasí _svými_ zásahy nebo stahováním _nesmyslů_ z Internetu systém je věc druhá.

Barons