o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Úterý Červenec 18 12:50:12 CEST 2006

To je hodne zjednoduseny pohled na věc.Toto proste nejde.Kazdy zakaznik chce
mit plnou kontrolu nad PC a nechape,proc si s nim nemuze delat co
chce.Nehlede na to je systém na PC uz predinstalovany a zakaznik si ho
nastavuje sam.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz