Dovolena proudova hustota

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červenec 18 09:45:41 CEST 2006

"Navod" na vypocet otepleni vodice lze najit pomoci Gogolu nekde na
strankach CVUT

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Tosovsky
Sent: Tuesday, July 18, 2006 8:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Dovolena proudova hustota

Badam nad tim protoze to chci pouzit, to je snad jasne. Nevim ze bych uvadel
nejaky teplotni rozsah. ten drat neni 2mm ale 2mm2. Pro 0,01R mi vychazi
delka cca 1,5cm a ztratovy vykon 4W. Neprijde mi to jako extremne moc, ale
nevim jake to vyvola ohrati dratu. Zkusit to nemuzu, jednoduse proto ze 20A
zdroj nemam a veset to nekam na trafo nechci bez toho abych to mel napred
overene vypoctem a proto se ptam. Letovat ho nechci, mel by prijit do
droubovaci svorkovnice.

Tosa