o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Červenec 18 08:47:20 CEST 2006


Dobry den,
Podle meho nazoru by se presevsechno uvedene mel OS reinstalovat v
pripade, za za jeho pad uzivatel nemuze. To bz se dalo snadno zaridit
tak, ze by se nastavil jeden ucet jako administrator a druhz na bezne
pouzivani. Pokud jste instalaci a oziveni PC provedl spravne, nema
uzivatel potrebu pouzivat ucet Administrator a tudiz pokud pracuje v
beznem  uctu a pocitac mu spadne, ma narok na opravu zdarma, protoze
se prokazatelne nejedna o jeho chybu. Pokud ale lezl do administrace a
neco tam menil (a to se pozna s logu) tak nema narok na nic, pac si to
pokazil sam.

Galloth

2006/7/17, quasimodo <quasimodoq@gmail.com>:
> Opet odporuji.Pri prodeji 10 a vice PC za den opravdu LAMAM(nikdo normalni v
> supermarketu PC nekoupi) se to bohuzel tak resit neda.Ano slusnost musí
> byt,ale zdarma preinstalovavat každý den 3 PC,nelze.To je ekonomicky
> nesmyslny při marzich co na pocitacich dnes jsou.Kdyz byl zakaznik hodne
> smutny a hodne slusny,dal jsem mu to za pulku,ale zdarma snad 20x za cely
> dva roky.A to byli VIP zakaznici,nebo nejaky stary dedecek,babicka,ale
> opravdu zcela vyjimecne.Pokud prisla arogantni odbarvena blondyna s notasem
> za 50 000,- a zacala nam tam nadavat(nejednou jsem byl panske prirozeni)
> ,tak jsme souhlasili a poslalo se to na reklamaci.Tam zaplatila neopravnenou
> reklamaci a dali jsme ji to 2 dny před koncem zakonne lhuty.priste byla
> slusna.
>
> Quasimodo
>
> ICQ:104722051
> MSN:gsi@seznam.cz
> mailto:quasimodoq@gmail.com
>
>
> > -----Original Message-----
> > From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> > [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
> > Sent: Monday, July 17, 2006 6:58 PM
> > To: HW-news
> > Subject: OT: o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC
> >
> > quasimodo wrote:
> > > A ted me ukamenujte.Tomas
> > > ma pravdu a taky zkusenosti,ktere stoji za jeho tvrzenim.Ja
> > sefoval PC
> > > klinice 2 roky a co tam kolikrat lidi donesli bylo k breku,nebo
> > > popukani.Nakonec jsme davali jeste zakaznikum skoleni,co muzou a
> > > nemuzou tahat.
> >
> > No ale o tom to, co som pisal, je. Stipka slusnosti, ale z
> > oboch (!) stran, minimalne potesi.
> >
> > Modelova situacia 1:
> > Zakaznik: Dobry den, kupil som si u Vas PC a teraz nejde.
> > Predavac: A co ste s nim robili?
> > Zakaznik: No, pustil som tam taky program...
> > Predavac: Na OS nie je zaruka, dovidenia.
> >
> > Modelova situacia 2:
> > Zakaznik: Dobry den, kupil som si u Vas PC a teraz nejde.
> > Predavac: A co ste s nim robili?
> > Zakaznik: No, pustil som tam taky program...
> > Predavac: To ste si stiahli z netu?
> > Zakaznik: Nieee, to je taky stary program, predtym som ho na
> > inom pocitaci a OS pouzival, a teraz mi sice isiel, ale ked
> > som s nim robil, vypadlo napajanie, a potom uz neslo nabootovat...
> > Predavac: Hmmm... No viete, na OS nie je zaruka, takze
> > preinstalacia OS je plateny servis... No, urobime to tak,
> > tentokrat Vam to preinstalujeme gratis, ale uz to tam radsej
> > nepustajte; ak s tym pridete nabuduce, tak to zaplatite, plati?
> >
> > Zakaznik odchadza spokojny.
> >
> > Cim netvrdim, ze neexistuju aj modelove situacie 3, 4, 5....
> > Alebo som fakt naivny.
> >
> > wek
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


-- 
Galloth


Další informace o konferenci Hw-list