Opet plosnaky doma, was: Snimky mikroskopem

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červenec 17 00:40:24 CEST 2006

Jaky mikroskop? Asi jsem neco prehledl a ted to buhviproc nemuzu v
archivu najit. Co je to za hracku, kolik stoji, kdo ji prodava? Jake
to ma zorne pole, jakou hloubku ostrosti - da se to pouzit misto
profilprojektoru?

Ales Prochaska