Re: děravé LiPolky

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Červenec 16 20:30:46 CEST 2006

Díky za odpověď.

> Ano. Navic se muzou hlavne pri nabijeni uvolnovat velmi reaktivni plyny.

No baterka má pořád poměrně velkou kapacitu. Nějak mě bolí u srdce ji hnedka vyhodit. Asi tak dirka nebude zas tak velká. Takže špekuluju nad tím, jaké to skýtá nebezpečí.

> Musite letovat rychle a presne s pouzitim pajeci kapaliny a pokud to
> neumite dat to nekomu kdo to umi.

Můžete mi prosím doporučit nějakou kapalinu? Předpokládám, že to bude pěkný dryják, tak mám starost, aby ona sama nepoškodila baterii. Vývod jsem letoval kalafunou a držel jsem ho pinzetou pro odvod tepla a stejně to nepomohlo.

Díky, Vojta Bubník